reklama

Politické srdce alebo politický mozog.

V tomto článku sa zamyslím nad tým, kedy je vhodné použiť v politike srdce a kedy naopak sa na problematiku pozrieť racionálne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sledoval som počas svojho života dianie okolo seba. Spoznal som rôznych ľudí, ktorí boli zapálení pre vec. Začali podobne ako ja, poukazovaním na veci verejné. Buď sa narodili v prostredí, ktoré ich veľmi ovplyvnilo a začali sa venovať jednej téme.

Najprv písali na mesto, potom spisovali petície. Neskôr kandidovali do zastupiteľstva v obci a nakoniec možno do parlamentu. Neochvejne a možno aj tvrdohlavo sa systematicky venovali svojej téme pretože sa ich aj osobne dotýkala. Nikdy sa nedali presvedčiť o prechode na inú tému, verili v zmenu, ktorá skôr či neskôr príde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzhľadom na môj hendikep a nie len naň sa profilujem ako sociálne cítiaci človek. Dá sa to usúdiť podľa tohto blogu, väčšina článkov sa zaoberá témami ktoré sú späté so sociálne alebo zdravotne znevýhodnenými občanmi. Snažím sa otvárať a hľadať možnosti, ktoré by pomohli občanom mesta. To, či sa mi to darí, musia posúdiť iní. Možno som naivný a idealistický, ale téme zdravotne znevýhodnených dávam celé svoje srdce. 

V prípade ak daná téma nie je hlavnou prioritou politickej strany alebo predstaviteľov mesta. Príáve v ten moment treba využiť politický mozog a presvedčivými argumentami sa snažiť presvedčiť druhú stranu o dôležitosti danej témy. Musí sa na to využiť niekoľko spôsobov. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1. Použiť umiernený tón aj keď Vám na téme záleží a bytostne sa vás dotýka. 

2. Využiť presvedčivé argumenty, aby si aj druhá strana uvedomila Vašu kompetentnosť a legitimitu. Nesmiete vyznieť že sa sťažujete. 

3 Ak Vás druhá strana nepochopí a podceňuje Vás a degraduje skúste sa obrátiť inam.

Politické srdce a politický mozog sú navonok odlišné prístupy k problematike. V skutočnosti sa však v skutočnosti prelínajú a záleží od skúseností každého človeka ako a kedy ich použije. Dôležité je však zachovať si svoju dôstojnosť a kompetentnosť. Platí to rovnako v politike a aj v živote . 

Viktor Pamula

Viktor Pamula

Bloger 
  • Počet článkov:  190
  •  | 
  • Páči sa:  983x

Som mladý človek a aktivista. Vo svojom živote mám však od narodenia niečo s čím sa nezaobídem. Som na invalidnom vozíku. V tomto blogu by som rád poukázal na problémy, s ktorými sa stretávam. Sú to problémy s bariérami ľudskými ale aj materiálnymi. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu