reklama

Za obnovu Hviezdoslavovej ulice

Zhruba pred týždňom som sa po dlhom boji s mestom rozhodol spísať petíciu za obnovu frekventovanej ulice v Spišskej Novej Vsi. V tomto článku vám opíšem moje prvé dojmy zo zháňania podpisov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pred časom som spustil spolu s priateľmi petíciu za obnovu Hviezdoslavovej ulice v Spišskej Novej Vsi . Radosť z prvých dní a z nárastu podpisov však vystriedal smútok. Začal som totiž obvolávať reštaurácie a ambulancie na danej ulici. Podpis mi prisľúbil až jeden doktor. To sme všetci Slováci tak ľahostajní že doma frfleme, že je to zlé, treba to opraviť. Ak však máme urobiť ďalší krok, potom uskočíme a znova sa točíme v jednom kruhu. 

Áno, uvedomujem si a stotožňujem sa s faktom, že nie každého zaujíma politika a veci verejné. Tiež, viem to, že niekedy a najmä v politike, musí človek padnúť na hubu, aby mohol rásť a napredovať. V spoločnosti však chýba ľudskosť a empatia. Pri nasledujúcej zmene rozpočtu mesta však budú prevádzky na danej ulici kričať: Na nás ste zabudli ? Aj my chceme nový koberec. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, pri volaní sa môže na hlase podpísať stres a napätie späté s tým, že petíciu robím prvý raz v živote. Ospravedlňujem sa však tým, ktorí vedia a aj nevedia, že diagnóza Detská Mozgová Obrna deformuje aj hlas. Priznávam mal som viac trénovať, ale takýto som a mrzí ma to, prepáčte mi. 

Nemám čarovný prútik, aby som bol zdravý a aby som mal zo dňa na deň 1000 podpisov. Uvedomujem si aj to, že mamku nebaví stále počúvať mami mám toľko a toľko podpisov mami ten a onen mi neodpísal. Chápem, že nie každého zaujíma nejaká petícia.

Želám si však jediné. Želám si, aby sme boli k sebe empatickí a ľudskí. Prepáčte, ak som sa týmto statusom niekoho dotkol , nebolo to mojím zámerom. Na záver ďakujem všetkým, ktorí petíciu spolutvorili a aj všetkým, ktorí ju podpísali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

https://www.peticie.com/za_obnovu_hviezdoslavovej_ulice__spisska_nova_ves?u=3070309 

Viktor Pamula

Viktor Pamula

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  856x

Som mladý človek a aktivista. Vo svojom živote mám však od narodenia niečo s čím sa nezaobídem. Som na invalidnom vozíku. V tomto blogu by som rád poukázal na problémy, s ktorými sa stretávam. Sú to problémy s bariérami ľudskými ale aj materiálnymi. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu