reklama

Rekonštrukcia chodníka sa podarila

V tomto článku by som chcel poďakovať mestu Spišská Nová Ves za rekonštrukciu chodníka. Za túto opravu chodníka som bojoval niekoľko rokov a som za ňu veľmi rád. V snahe zlepšiť mesto však budem určite pokračovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V tomto článku by som chcel poďakovať mestu Spišská Nová Ves za rekonštrukciu chodníka. Za túto opravu chodníka som bojoval niekoľko rokov a som za ňu veľmi rád. V snahe zlepšiť mesto však budem určite pokračovať. Boj o rekonštrukciu tohto chodníka sa začal pred niekoľkými rokmi. Hnevalo ma, že cesta nebola komfortná a na chodníku bolo plno jám. Taktiež ma nadhadzovalo a vozík sa krivil. Často som musel hľadať alternatívnu trasu.

Rekonštrukcia chodníka prebehla pred niekoľkými dňami. Starý asfalt bol odstránený. Terén bol vyrovnaný a vysypaný štrkom. Na štrk bola položená nová vrstva asfaltu. Použitie tohto asfaltu vnímam ako pozitívny krok. Som na vozíku a cesta po asfalte je komfortnejšia a príjemnejšia. Uvedomujem si, že dlažobné kocky sú ekonomicky výhodnejšie. Ale predstavte si cestu vozíčkara po kockách. Možno by som opäť videl moje nedávno zjedené raňajky. To by teda nebol príjemný pohľad. Práve preto nemám rád dlažobné kocky. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na začiatku článku som spomínal, že v požiadavkách na mesto chcem pokračovať. Na jednej strane sa veľmi teším, že sa chodník zrekonštruoval. Na druhej strane ma mrzí, že som za ňu bojoval tak dlho. Niekoľkokrát som sa na mesto obrátil s otázkou o renovácií daného chodníka. Odpovedali mi s tým, že nemajú dosť finančných prostriedkov a že rekonštrukcia je v pláne. Teší ma že môj tlak na predstaviteľov mesta sa pretavil do reality. Od dnešného dňa bude tak cesta po chodníku komfortnejšia a bezpečnejšia. Myslím si, že nový chodník ocenia aj mamičky s kočíkmi a dôchodcovia. Renováciu však osobne vnímam iba ako čiastkový úspech. V našom meste je ešte mnoho chodníkov či ciest, ktoré by si zaslúžili rekonštrukciu. Som rád, že som aspoň časti z nich mohol pomôcť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcel by som apelovať aj na ostatných obyvateľov, aby sa nebáli poukazovať na veci vo svojom meste. Vždy je lepšie, ak o probléme hovorí viac ľudí. Vtedy je väčšia šanca na zmenu. Počas dlhej doby otázok na mesto som mal chuť veci nechať tak. Neurobil som to a neľutujem to. Neurobte tak ani vy.

chodník pred renováciou
chodník pred renováciou 
chodník po renovácií
chodník po renovácií 
Viktor Pamula

Viktor Pamula

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  856x

Som mladý človek a aktivista. Vo svojom živote mám však od narodenia niečo s čím sa nezaobídem. Som na invalidnom vozíku. V tomto blogu by som rád poukázal na problémy, s ktorými sa stretávam. Sú to problémy s bariérami ľudskými ale aj materiálnymi. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu