reklama

Politicko-ontologická úvaha

V tomto článku budem uvažovať nad mojimi osobnými postojmi. Zamyslím sa nad dôvodmi, prečo ma láka pomáhať iným.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som študentom mediálnych štúdií a tento blog som si založil z dôvodu zlepšenia mojich zručností v písaní. Na začiatku som vôbec neočakával to, že vďaka nemu sa mi otvorí cesta ku komunálnej politike. Osobne to vnímam ako veľké pozitívum. Z tejto pozície môžem pomôcť sebe, ale hlavne ostatným občanom Spišskej Novej Vsi. 

Prvotnou myšlienkou pri založení tohto blogu bola pomoc iným. V článkoch som sa venoval problémom infraštruktúry v mojom rodnom meste.Vďaka nim sa mi podarilo dostať do sociálno-zdravotnej komisie. Z pozície člena môžem poukazovať na konkrétne problémy, s ktorými sa žiaľ stretávajú hendikepovaní občania v našom meste. Problémy tak môžem riešiť priamo s predstaviteľmi mesta. To môže pomôcť a urýchliť riešenie týchto problémov. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vďaka blogu som tak nazrel do doposiaľ nepoznaných tajov ekonomického a infraštruktúrneho chodu mesta. Neveril som, že sa mi niekedy podarí začať riešiť problémy s infraštruktúrou či sociálnymi vecami. Spoznal som viacero ľudí, ktorí mi pomohli a usmernili ma v už spomínaných veciach. Pomoc iným ma začala napĺňať a chcel by som sa v tomto smere ďalej rozvíjať.

Prečo vlastne ?

Mnoho hendikepovných ľudí často sedí doma a nesocializuje sa. Aj u mňa to žiaľ z veľkej časti platí. Na druhej strane som to chcel požiadaním o členstvo v danej komisií aspoň trochu zmeniť. Členstvo v sociálno-zdravotnej komisií má pre mňa hneď niekoľko výhod Po prvé socializujem sa a spoznám nových ľudí, čo mi môže pomôcť v ďalšom osobnom rozvoji.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po druhé môžem pomôcť občanom nášho mesta a taktiež poukázať na rôzne spôsoby riešenia problémov v oblasti infraštruktúry a po tretie pri tvorbe návrhov zlepšiť svoje zručnosti v písaní textov rôznych žánrov.

Riešenie týchto problémov ma privádza k úvahe o možnom budúcom štúdiu politológie. Sám som zvedavý, čo mi do života prinesie budúcnosť.

V tejto úvahe som sa zamýšľal nad dôvodmi ako by som mohol vďaka tomuto blogu pomôcť občanom. Osobne pociťujem túžbu riešiť problémy v našom meste.. Verím, že aspoň niečo sa podarí. V budúcnosti by som v tomto rád pokračoval.

Na záver môjho uvažovania by som sa chcel úprimne poďakovať mojej mamke, vďaka ktorej som si založil blog. Aj jej patrí veľká zásluha na mojom osobnom rozvoji. 

Viktor Pamula

Viktor Pamula

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  856x

Som mladý človek a aktivista. Vo svojom živote mám však od narodenia niečo s čím sa nezaobídem. Som na invalidnom vozíku. V tomto blogu by som rád poukázal na problémy, s ktorými sa stretávam. Sú to problémy s bariérami ľudskými ale aj materiálnymi. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu