reklama

Cesta autobusom v Spišskej Novej Vsi

Pred pár dňami som cestoval v autobuse. Pri nastupovaní sa mi však stalo niečo, čo Vám v tomto článku opíšem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Po návšteve rodiny som sa rozhodol ísť domov autobusom. To však nebol celkom dobrý nápad. Šofér autobusu zastal veľmi ďaleko od chodníka. Koleso vozíka sa tak dostalo medzi autobus a chodník. Nemohol som tak do autobusu nastúpiť. Požiadali sme šoféra aby vysunul plošinu, vďaka ktorej by som mohol bez problémov nastúpiť. Dotyčný vodič to však odmietol. Hral sa na dôležitého a pri nakladaní do autobusu som mu takmer spadol.

Akoby toho nebolo málo, za jazdu autobusom som platil plnú sumu, pričom lístok ZŤP má byť zľavnený. Vodič autobusu by sa mal snažiť zastať pokiaľ možno čo najbližšie k chodníku. Vtedy môže človek na vozíku bez problémov nastúpiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V dnešnej dobe má väčšina z nás zdravotné problémy. Nerozumiem z akého dôvodu smeruje do nemocnice starý autobus. V tejto Karose sú vysoké schody. Dôchodcovia majú tak veľký problém nastúpiť. Problém by a vyriešil využitím nízkopodlažného autobusu. 

Verím, že tento článok si prečíta niekto z predstaviteľov mesta a chyby napraví.

Viktor Pamula

Viktor Pamula

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  856x

Som mladý človek a aktivista. Vo svojom živote mám však od narodenia niečo s čím sa nezaobídem. Som na invalidnom vozíku. V tomto blogu by som rád poukázal na problémy, s ktorými sa stretávam. Sú to problémy s bariérami ľudskými ale aj materiálnymi. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu