reklama

Koncert Pavla Hammela v Spišskej Novej Vsi

Do nášho mesta v rámci turné so svojou kapelou Prúdy zavítal Pavol Hammel. Som jeho veľký fanúšik, takže som sa na tento koncert veľmi tešil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Pavol Hammel a jeho hudba má môj veľký obdiv. Jeho texty veľmi dobre poznám a sú pre mňa balzamom na dušu. Keď som sa dozvedel, že s kapelou bude koncertovať v mojom rodnom meste, ihneď som sa rozhodol ísť. 

Turné kapely Prúdy je venované výročiu prvej platne Zvonky zvonte. Koncert bol teda prierezom päťdesiatich rokov existencie. Zazneli hity ako Kamalásky, Medulienka, Učiteľka tanca, Mladosť a ďalšie. Všetky tieto piesne si spievalo celé kino a ja s ním. Večer bol ladený rockovo a tak som si pri sólach Fera Grigláka prišiel na svoje. Na druhej strane, som bol dojatý, pretože piesne boli spomienkou na Mariána Vargu, ktorý svojou genialitou ovplyvnil nielen Prúdy, ale aj celú hudobnú scénu. K zosnulému Vargovi sa žiaľ pred časom pridal aj Fedor Frešo. Myslím si, že toto turné je dôstojnou poctou týmto osobnostiam. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po piesňach som sa tešil na autogramiádu. Dúfal som, že získam fotku či podpis napríklad od Pavla Hammela. Podpis od takejto legendy má vždy veľkú hodnotu. Na autogramiádu som sa však nedostal. Konala sa na chodbe kina. Zo sály na ňu viedlo asi dvadsať schodov. Kino tak aj napriek rekonštrukcií nie je bezbariérové. Mrzí ma to, pretože som sa tešil na stretnutie s kapelou, ktorá mi je veľmi blízka. Tak teda nabudúce. 

Viktor Pamula

Viktor Pamula

Bloger 
  • Počet článkov:  190
  •  | 
  • Páči sa:  977x

Som mladý človek a aktivista. Vo svojom živote mám však od narodenia niečo s čím sa nezaobídem. Som na invalidnom vozíku. V tomto blogu by som rád poukázal na problémy, s ktorými sa stretávam. Sú to problémy s bariérami ľudskými ale aj materiálnymi. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu